Noite meiga de San Xoan

Os alumnos da escola celebraron a noite de San Xoan.

Sesión psicomotricidade

O outro día levamos unha sorpresa enorme! O cuberto estaba cheo de caixas de diferentes tamaños, bandexas con pelotas, vasos, o tubo que usamos para meternos dentro e ata un tobogán alí no medio. Polo xeral o cuberto non suele estar así, polo que picounos a curiosidades e fumos investigar.

London

We finally finished our English project in 2nd grade.

Tardes de ciencia

Seguimos a traballar no proxecto de Eureka

As froitas

Estamos a tope de traballo! Pero este traballo é moi larpeiro. Estamos a aprender cousas sobre as froitas.

O limón

Seguimos probando froitas. Ata agora todas eran doces e apetitosas así que non esperábamos menos do limón, sen embargo levamos unha sorpresa... O limón non é doce!

Un rico zume

Hai uns días a profe trouxo unha bolsa enorme á clase. Dentro había unhas cantas laranxas e unha caixa que nos chamou moito a atención. A profe preguntou se sabíamos que cousa era a que estaba no interior da caixa pero nós non tiñamos nin idea.

Ayudas para material escolar para el curso 18-19

Acaba de salir la convocatoria de la Xunta de Galicia para ayudas para material escolar para el curso 18-19, para los alumnos que cursarán Educación Primaria.

Caja de sonidos y ruidos

En clase de tres años trabajamos la diferencia entre emitir sonido y ruido.

Joan Miró

Seguimos trabajando por proyectos.