O polo Pepe regresa a escola

Un dos proxectos que lle encanta os pequenos da escola e o Polo Pepe.

Visitounos unha granxeira

Os alumnos de segundo continúan co proxecto da granxa

Proyecto del pan

Los alumnos de 2º ciclo de infantil siguen trabajando en el proyecto del pan.

Comenzamos a preparar el producto final del proyecto

Los alumnos de tercero y sus familias se ponen manos a la obra

O proxecto de Elmer

Os aalumnos de dous anos andan a traballar co proxecto de Elmer. Son moitas as actividades que están a facer.Leer contos,... .

Votaciones para el Consejo Escolar

Cada 2 años se va renovando el Consejo Escolar de nuestro centro. Nos toca esta semana hacer la votación de los representantes de los padres en el Consejo Escolar.

Novos membros na nosa clase

O proxecto  de segundo continúa a súa marcha e sempre aparece xente estupenda que de forma altruísta nos quere axudar para que a nosa aprendizaxe medre e teñamos o máximo de experiencias posibles.

La importancia del gateo y el arrastre

Continuamos las sesiones de psicomotricidad para los alumnos que no asisten a piscina.

O xogo das sílabas

Ao longo da semana estivemos traballando, nas clases de Lingua Galega, as diferentes palabras segundo o número de sílabas e tamén identificando as sílabas tónicas e átonas.

Una piscina especial

Ir al cubierto para hacer psicomotricidad nos encanta.